MESA GENERAL IMEB 3.7.2023

Des de CCOO us volem informar de la Mesa General que s’ha celebrat, el 3 de juliol de 2023, sobre l’acord que l’Ajuntament de Barcelona ens va fer arribar el passat 27 de juny de 2023, sobre la falta de persones a la borsa d’A2 i com substituir aquest final de curs i els terços del curs vinent.

CCOO hem començat dient que nosaltres no vam signar l’acord de la doble categoria signat el juliol de 2022, per veure coses que no quedaven clares i sobretot per no poder realitzar un referèndum per saber el que pensava el col·lectiu.

CCOO tal com estem fent en tot el moment és escoltar a totes les treballadores de les escoles bressol.

Per aquest motiu avui hem fet arribar a l’Administració el confrontament, que no ens agrada, del col·lectiu amb els dos punts de vista sobre les substitucions.

1. Per una banda, l’escrit que demana una borsa única per tots els efectes.
  2. Les mestres que volen mantenir la doble categoria.

CCOO ha fet arribar el que és reindivicava els dos escrits.

També vam dur a terme una enquesta per saber si el col·lectiu volia que signessin l’acord de substitucions o no. Aquesta enquesta ha contestat unes 100 persones i hi ha un empat tècnic.

CCOO també us vam enviar que el pròxim dimecres, 5 de juliol de 2023, celebrarem una assemblea per sentir el que penseu d’aquesta situació.

També hem demanat que volem una data que sigui abans de la primera quinzena de setembre per parlar del punt en comú dels dos escrits, TRANSPARÈNCIA A LES BORSES, i per nosaltres es un tema molt important.

Hem informat a l’administració i per aquest motiu, alguns sindicats i l’Ajuntament ens ha emplaçat a un altra reunió per saber com anirà l’assemblea i que fem arribar del que pensa el col·lectiu.

Els diferents sindicats han expressat diferents postures ,que estan d’acord amb la doble categoria que era el que volia el col·lectiu, borsa única per ordre de temps treballat,…

L’Administració ens fa saber que diu NO a la borsa única, degut que ells ja ho van informat amb la signatura de l’acord de la doble categoria que hi hauria doble borsa, dos formes d’accés diferenciada, ….. i per aquest motiu va oferir una única categoria B.

US ESPEREM PER ESCOLTAR-VOS

LLOC: 5 de juliol 2023.