Més rumors sobre el personal interí

Des del 2021 que algunes organitzacions no deixen de difondre rumors sobre el personal interí docent. Que si milers de persones interines anirien al carrer amb l’estabilització, que si les farien fora de la borsa de treball, que si els traurien l’antiguitat, i un llarg etcètera.

En aquests darrers dies les persones interines han hagut de patir per un nou bulo: ara difonen que una mateixa persona interina només pot estar 3 anys en el mateix centre.

No podem saber d’on ha sortit aquesta informació, però després de demanar explicacions tant al Departament d’Educació com a Funció Pública de la Generalitat, CCOO podem assegurar que aquesta és una nova notícia falsa.
En cas que t’arribi aquest rumor per algun mitjà oficial (direcció del teu centre o responsable d’algun SSTT per exemple), et demanem que et posis en contacte amb la delegada de CCOO i farem una queixa formal al Departament d’Educació. Si t’arriba per algun altre canal, ja tindràs una prova més de quina és l’organització sindical en què pots confiar.