Manifest unitari contra les retallades a l'ensenyament públic: AQUEST NO ÉS EL CAMÍ

1. Associacions de Pares i Mares també es senten amenaçats per les retallades(+)
  2. Declaració de l’Ajuntament de Gavà en relació al sistema educatiu (i les retallades..)
  3. CCOO i altres organitzacions sindicals fem una crida al professorat, a tots els i les professionals de l’educació, a les ampes i als consells escolars a analitzar i rebutjar les mesures promogudes per la consellera i el Govern. També us animem a fer resolucions unitàries de denúncia de les retallades i enviar-les al Departament d’Educació, als ajuntaments i al síndic de greuges.
  4. PDF
  5. tissores
  6. Proposta unitària als centres: fer resolucions contra les retallades (sindicats, comunitat educativa, organitzacions d’estudiants, moviments de renovació pedagògica…)
  7. Manifest de les escoles i ampes de Badalona… Acte reivindicatiu contra la retallada en ensenyament (+)