Jornada: l’Estat de l’educació a Catalunya, qualitat i resultats educatius

En les darreres setmanes la Federació d’Educació de CCOO ens hem adreçat als diferents  professionals de l’educació  per copsar la seva opinió respecte l’estat de l’educació a Catalunya, la seva qualitat i els resultats educatius, hem elaborat un qüestionari amb 8 preguntes, que ha obtingut més 3500 respostes i que ens ajudarà a elaborar un informe que lliurarem a la Conselleria d’Educació. Seguint aquest camí, el proper dimarts 20 de febrer organitzem una jornada de debat sobre la qualitat i els resultats educatius amb diferents professionals referents de l’àmbit educatiu.

La jornada és oberta a tothom que vulgui donar la seva opinió, perquè volem que tothom participi del debat que ha engegat  la Conselleria, perquè l’educació ens preocupa i ens ocupa, perquè l’educació és una cosa de tothom, de tota la comunitat educativa, i considerem que les professionals de l’educació tenim moltes coses a dir.

L’Estat de l’educació a Catalunya: qualitat i resultats educatius

Dia: dimarts 20 de febrer

Hora: de 18h a 20h

Lloc: seu de CCOO, Via Laietana 16, Barcelona