Taules salarials 2023 actualitzades

Aquí podeu consultar les taules salarials per a 2023 en aplicació de l’increment retributiu del 0,5% previst en la Llei 2/2023, de 16 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2023 (article 25.2.a).

Des de CCOO continuarem treballant per aconseguir incrementar el reconeixement dels diferents professionals dels centres i per a millorar les condicions retributives i laborals: fer realitat la reducció de l’horari lectiu i la jornada de 35 hores setmanals com marca també l’acord, implementar la jubilació parcial, pujar de nivell els cossos docents, millorar totes les ràtios, millorar la salut laboral del personal,  i moltes altres qüestions.

Per tal que tot això sigui possible hem traslladat al parlament una iniciativa legislativa popular per tal que el 6% del pressupost de la Generalitat es dediqui a educació.

Sense recursos les polítiques educatives són brindis al sol, necessitem recursos per garantir una educació pública i de qualitat.
Totes i tots junts tenim, sens dubte, el poder de canviar les coses.

Acord Signat Per Ccoo 19 10 2022 1080 X 1350 Px 1