Pujada salarial gràcies a l’acord signat per CCOO: ja a la teva nòmina

Com a resultat de l’acord que CCOO va signar el 19 d’octubre de 2022 amb el Govern Estatal per a tot el personal treballador públic, es va realitzar ( a més de mesures en relació a la clasificació professional, la reducció de la jornada laboral i altres temes) una pujada salarial del 3,5% l’any 2022, aquest any 2023 un 2,5% al gener,  un 0,5 vinculat a l’IPC i un altre 0,5% vinculat al creixement del PIB i un 2,5% l’any 2024.

Aquest novembre s’ha fet efectiu l’increment del 0’5% vinculat a la dada de creixement de l’IPC acumulat.

Des de CCOO continuarem treballant per aconseguir incrementar el reconeixement dels diferents professionals dels centres i per millorar les condicions retributives i laborals:

– CLASSIFICACIÓ PROFESSIONAL

– REDUCCIÓ DE LA JORNADA LABORAL

– I ALTRES MESURES…

Per tal que tot això sigui possible hem traslladat al parlament una iniciativa legislativa popular per tal que el 6% del pressupost de la Generalitat es dediqui a educació.

Sense recursos les polítiques educatives són brindis al sol, necessitem recursos per garantir una educació pública i de qualitat.

Totes i tots junts tenim, sens dubte, el poder de canviar les coses.

#TindremEl6%

#ElPoderDeCanviarHoTot