Reunió amb Funció Pública. Seguim reclamant els nostres drets.

Continuem lluitant per recuperar
els nostres drets

Ahir, dia 28 d’abril de 2016,  una persona de cada sindicat  de la Mesa General de Funció Pública (CCOO, UGT i IAC) , ens van reunir amb la Directora i Subdirectora de la Funció Pública. Amb l’objectiu d’aconseguir nova reunió de la Mesa després de l’anul·lació de la mateixa el passat dia 7 d’abril, els punts tractats van ser els següents:

Reclamació dels terminis de retorn de la paga de 2012 d’acord amb la Resolució Parlamentària que es va aconseguir

Tot i que l’Administració insisteix que no pot fer cap altra proposta que retornar un 15% de l’import de la paga aquest any 2016, i un 30% per a l’any 2017 i un altre 30% per a l’any 2018, els sindicats insistim que no podem acceptar un percentatge inferior aquest any que el del 2018.
Creació grups de treball
Hem lliurat una proposta sobre diferents qüestions (Incapacitat Temporal, Fons d’Acció Social…) i el què volem assolir a cadascun d’ells. La Generalitat es limita a recollir-la, però de moment sense cap compromís.
Exigència acord global
CCOO manifestem que volem un acord global sobre el retorn de les pagues i la resta de punts, abans de finalitzar el tràmit pressupostari per poder incloure les partides corresponents. També exigim resoldre abans de mitjans de maig el tema del gaudiment dels dies addicionals de vacances que va quedar pendent al canvi normatiu a la Llei d’Acompanyament de Pressupostos de la Generalitat.
Continuarem treballant fins a la propera Mesa Sectorial, que ja està convocada pel dia 20 de maig.