Personal laboral d’atenció educativa. TEI

PERSONAL LABORAL D’ATENCIÓ EDUCATIVA. TÈCNIQUES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Segons dades del Departament, actualment es compte amb una dotació de 883 TEI a les aules de P3 de les nostres escoles. Tenint present l’acord que CCOO vam signar en solitari l’any 2005 hi hauria d’haver-hi una TEI en cadascuna de les aules de P3, res més lluny de la realitat actual.

És per això, que des de CCOO demanem que progressivament s’arribi al compliment d’aquest acord que vàrem veure aturat durant el llarg període de crisi.

Considerem molt necessari que es comencin a cobrir totes les aules de P3 dels centres de màxima complexitat, així com les de centres de varies línees o amb ràtios elevades. Treballem perquè en la nova gestió pressupostària el Departament contempli un increment substancial de places d’aquesta categoria per tal es facin efectives en el període 20-21

OFERTA PÚBLICA

CCOO com part integrant del Comitè Intercentres hem aconseguit assolir bona part dels objectius proposats que quedaran reflectits en la publicació de les bases de la Resolució d’aquesta convocatòria. En aquests moments podem destacar que:

• Pel que fa a la fase oposició tindrà un valor del 35 punts.

Es preveu una sola prova avaluable composta de dos exercicis sumatoris:

• Bateria de preguntes tipus test que aglutinin conceptes del temari General i Específic.
  • Preguntes concretes sobre un supòsit pràctic amb respostes breus sobre aspectes intrínsecs a les tasques que realitzen habitualment aquestes professionals en l’exercici de les seves funcions.
  • Pel que fa a la fase de concurs de mèrits i capacitats tindrà un valor de 65 punts.

Hem aconseguit posar en valor l’experiència en el desenvolupament de funcions idèntiques a les de la categoria professional del lloc de treball a proveir en el Departament.

Per altra part, hem introduït esmenes per garantir els drets de les dones embarassades i mares en període d’alletament.

COBRAMENT DEL 2% D’INCREMENT SALARIAL! El mes de febrer hem cobrat a efectes d’1 de gener l’increment salarial  bit.ly/increment2x100

AQUÍ TROBAREU LES NOVES TAULES SALARIALS bit.ly/laborals-taules2020

S’HA INICIAT LA NEGOCIACIÓ DEL VII CONVENI.  La negociació del VII conveni ha de posar en valor la negociació col lectiva. Ara és el moment d’introduir millores i canvis en el conveni. CONTEM AMB LES VOSTRES APORTACIONSbit.ly/conveniVII-aportacions

JUBILACIONS PARCIALS. Hem aconseguit que el Departament comenci a aplicar la nova normativa de Seguretat Social que fa referència a les jubilacions parcials i estan estudiant diferents formes de compactació.

CALENDARI

Publicació de la Resolució de les bases del concurs abans del 19 d’abril. En funció dels terminis que marca la Resolució es preveu l’inici de les proves per a després del mes d’agost.

Així mateix el Departament publicarà materials de consulta per a la preparació de les proves i un model orientatiu de supòsit pràctic.

La incorporació als llocs de treball consolidats es preveu a setembre de 2021.