Assemblea oberta (personal laboral) sobre el procés d’estabilització. Dimarts 26/04/22 18.00 h.

PROCÉS D’ESTABILITZACIÓ DEL PERSONAL LABORAL

Des de CCOO, fa molts anys que denunciem les elevades taxes de temporalitat i en concret del personal laboral que és de més del 70% per la greu afectació laboral i educativa que impliquen. Aquesta temporalitat tan elevada provoca una greu situació acompanyada per la precarietat i la incertesa laboral del col·lectiu.

Aquestes taxes de temporalitat han estat provocades per la mateixa administració que durant molts anys ha incomplert reiteradament la normativa (el VI Conveni Únic, l’EBEP) i no ha dut a terme les ofertes d’ocupació pública que haurien pogut impedir arribar a la situació actual.

La Llei 20/2021 una llei basada en l’acord signat pel nostre sindicat el 5 de juliol, concretant la possibilitat que els exercicis de la fase d’oposició no siguin eliminatoris, les indemnitzacions, processos d’oposició periòdics, entre altres qüestions. Per altra banda, el legislatiu ha introduït la novetat de l’accés a la funció pública mitjançant el concurs de mèrits en aquelles places ocupades de manera temporal des de fa sis anys.

Si vols tenir informació veraç de l’actualitat d’aquest tema connectat a l’assemblea telemàtica que farem el dia 26 d’abril a les 18 h. Et pots inscriure al formulari de sota.

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget]