QÜESTIONARI SOBRE LA SITUACIÓ A LES ESCOLES D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY I ESDAPC

Aquest darrera part del curs 23-24 ens ha dut força novetats:

• Per una banda la tan esperada i reivindicada, a nivell estatal i de Catalunya per CCOO, equiparació salarial. Gràcies a l’acord 25G signat per CCOO amb el Departament serà possible l’equiparació salarial dels mestres d’Arts plàstiques i disseny al professorat d’Arts plàstiques i disseny, que  poc ha de trigar ja a implementar-se a l’haver-se publicat al DOGC aquest 17 de juny.
  • Aquest final de mes entra en vigor la Llei estatal d’Ensenyaments artístics superiors després de la seva publicació al BOE a inicis de juny. CCOO sempre hem apostat per uns ensenyaments que considerem patrimoni de totes les persones i per les reivindicacions de condicions de treball del professorat com la reducció de l’horari lectiu i del seu règim de dedicació. Considerem que és una bona notícia que els ensenyaments artístics tinguin una llei específica, tot i això estarem amatents en els diferents desenvolupaments normatius que es produeixin, sobretot amb tot el relacionat amb les condicions de treball.

Com sempre CCOO continuarem estant al teu costat en tots aquests processos i ens interessa la teva percepció i situació, per això et demanem que donis contesta a aquest qüestionari, tens temps fins la primera setmana de setembre, l’informe del qual el compartirem com a retorn.