Et preguntem per l’aplicació de la nova ordenació i els nous curriculums d’FP al teu centre, pel curs 24-25

Davant aquest nou curs 24-25 en el qual s’inicia la implementació de la nova ordenació de l’FP i dels nous currículums, CCOO continuem al teu costat, vetllant pels teus drets com a docent d’FP, pendents de les teves condicions de treball i de l’aplicació d’un model d’FP que ha de ser amb condicions i de qualitat.

Et demanem que contestis aquest qüestionari que ens ajudarà a completar la visió de com està anant la preparació del nou curs als centres educatius, que d’antuvi ja hem denunciat que està sent molt precipitada, sense els nous recursos que necessitaria la nova FP i que suposa una sobrecàrrega dels equips docents que han d’organitzar-se amb una informació que arriba des del Departament tard i amb comptagotes. Pots donar contesta a aquest qüestionari fins a la primera setmana de setembre. Una vegada elaborat l’informe de la situació el compartirem com a retorn.