CCOO alarmada per la manca de diàleg i coordinació amb el Ministeri per a començar a aplicar la nova ordenació de la FP

És inacceptable que aquesta qüestió central per al professorat no s’hagi negociat en mesa sectorial amb el Ministeri ni amb les comunitats autònomes

El Consell de Ministres va aprovar el passat 21 de maig els Reials Decrets estatals pels quals es modifiquen els títols de Formació Professional de grau Bàsic, Mitjà, Superior, els cursos d’especialització, i els seus ensenyaments mínims.

Per a CCOO és imprescindible la negociació col·lectiva i una intensa coordinació entre administracions en l’inici de l’aplicació de la nova ordenació de la FP. Estem pràcticament amb el curs finalitzat i el professorat d’FP afronta el pròxim curs amb gran incertesa i no s’està donant resposta a les seves preocupacions.

En aquesta situació, és imprescindible cuidar i reforçar els centres i el professorat d’FP, augmentar els seus recursos i el seu reconeixement. És necessari assegurar l’augment de l’oferta pública, l’increment de plantilles i millorar horaris i condicions laborals.

Des de CCOO reiterem el nostre agraïment a totes les aportacions que ens heu fet arribar.

Quan estiguin publicats aquests reials decrets en el BOE els penjarem aquí.