Els alumnes de l’escola Els Pins de Moja agafaran tot el protagonisme en el ple extraordinari de demà per demanar un col·legi nou

Moja. 17/01/2011 – 09:58
L’Ajuntament d’Olèrdola ha convocat un ple extraordinari per demà dimarts, 18 de gener, a 1/4 de 8 de la tarda, per aprovar una moció que reclami al Departament d’Educació de la Generalitat la construcció de l’edifici de l’escola Els Pins, de Moja.
El text, assumit pels tres grups municipals amb representació al Consistori (ApO-PM, CiU i ERC), és una proposta sorgida de les famílies de l’escola. Des de la seva fundació l’any 2006, el centre acull els infants en barracons, al costat del camp de futbol, i els actuals espais disponibles estan saturats.
Per a donar recolzament a la reclamació de la nova escola, la comunitat educativa del centre assistirà al ple. Minuts abans, nens i nenes d’Els Pins escenificaran la construcció simbòlica de l’edifici, al mateix Ajuntament, guiats per la Comissió de seguiment de la nova escola i per l’AMPA del CEIP Els Pins.

Font. Diari ARA