CCOO considera que la sentència de del TJUE avala l’estratègia seguida pel sindicat per acabar amb la temporalitat

A falta d’analitzar la sentència amb més detall, creiem que aquesta avala l’estratègia que ha seguit CCOO. El juny de 2021 vam explicitar ja els nostres objectius, centrats a acabar per sempre, amb l’elevadíssima temporalitat de les nostres administracions, que afecten molt negativament totes les treballadores que no disposen de la seguretat d’una feina indefinida, d’una banda, i a aconseguir que els processos selectius disposin de totes les garanties jurídiques i que valorin al màxim l’aportació d’aquestes persones durant els anys que han estat garantint un servei públic, per aconseguir la seva estabilització de manera definitiva, de l’altra.

Creiem que aquests objectius s’han complert amb els nostres acords sindicals, que han estabilitzat més de 44.000 persones a la Generalitat i més de 15.000 a les administracions locals que es trobaven en abús de temporalitat. Unes xifres que s’incrementaran en més de 7.000 persones abans de finals d’any amb el procés d’estabilització i en més 20.000 quan s’executin les ofertes amb una taxa addicional, acordada pel nostre sindicat a l’Acord per una administració del segle XXI, a l’octubre del 2022.