CALENDARI ESCOLES BRESSOL CURS 2023-24 IMEB

El passat 7 de juny, l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (IMEB) va enviar a la part social i als seus centres (Escoles Bressol, Escoles de Música i Conservatori), el calendari del curs 2023-24.

Com ja us hem anant comunicant aquests dies CCOO, desprès de dues Meses Generals per parlar del calendari escolar del curs 2023-24, de no arribar a cap acord degut que l’IMEB no ha fet cas de les nostres peticions, el passat 6 de juny es va enviar la circular corresponent al calendari dels centes de l’IMEB.

L’IMEB no ha volgut negociar el calendari escolar i ha enviat la circular 1/2023 de la Gerència de l’Institut Municipal d’Educació, de data 6 de juny de 2023.

Aquesta circular parla de l’Ordre EDU/133/2023 de la Generalitat per començar el curs 2023-24, quatre dies de preparació, … i acabar el 12 de juliol amb infants i el dia 15 no lectiu, per poder tancar el curs sense alumnes.

Però la circular 1/2023, continua dient que aquest dia no lectiu es per poder començar el curs 2024-25, més a prop de les escoles de primària.

CCOO ja vam dir a la Mesa General que el que no es pot es voler començar com primària, per no crear desigualtat …, però acabar més tard no crea desigualtats? hauríem de fer el mateix tant per començament de curs com per tancament de curs.

Començament curs amb alumnes;

CURS 2023-24INICIFINALITZACIÓ
ESCOLES BRESSOL*Divendres, 8 de setembre de 2023Divendres, 12 de juliol de 2024
CONSERVATORIDilluns, 18 de setembre de 2023Divendres, 21 de juny de 2024
E. DE MÚSICADilluns, 18 de setembre de 2023Divendres,21 de juny de 2024

* Llevat les escoles bressol de nova creació en la que la previsió és: per Can Rosés, Teixonera i Torre del Rellotge començar el calendari lectiu el dia 18 de setembre. I EBM Pere Calafell es preveu finalitzin les obres a finals de setembre.

Nadal: del 21 de setembre de 2023 al 7 de gener de 2024, ambdós inclosos.

Setmana Santa: del 23 de març a l’1 d’abril de 2024, ambdós inclosos.

Jornades de lliure disposició

4 dies de lliure disposició per les escoles de música i conservatori, com la normativa de la Generalitat de Catalunya.

3 dies de lliure disposició, un dia menys que els companys, perquè el conveni diu això en el seu article 3.1 de l’annex.

Des de CCOO ens preguntem si el dia 15 de juliol sense infants és per compensar aquest dia o per crear un precedent i que el juliol es pugui acabar sense infants?

CIRCULAR 1/2023