MESA GENERAL DEL CEB, 16.7.2024

El 16 de juliol de 2024 ens convoca a una Mesa General per tractar dos temes del Consorci d’Educació de Barcelona i altres temes que la part sindical fem arribar.

L’ORDRE DEL DIA

• Relació de llocs de treball del CEB (RLT)
  • Oposicions docents.

RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL DEL CEB

Com us vam informar de la Mesa anterior en aquesta situació CCOO no recularem i no seurem a negociar fins que no tinguem tota la informació necessària per poder fer-ho.

CCOO ja ho vam informar per instància, per mail i ara entreguem un escrit en el qual recull la informació que falta per portar una negociació transparent i com no la disposem tornem a aixecar-nos de la Mesa i marxem fins al següent punt de l’ordre del dia.

OPOSCIONS DOCENTS

L’Administració comença a dir les al·legacions que han presentat altres sindicats i va dient si s’accepta o no.

CCOO, no sabem gaire el motiu, som nosaltres que diem una a una les al·legacions presentades per registre (que en moment que es publiquin les bases ja us les farem arribar) i de 12 al·legacions presentades, dues les accepten i la resta estem pendents de resposta.

CCOO amb les nostres al·legacions pretenem que sigui una oposició que sigui el més garantista que es pugui per la gent que es juga la plaça, però com sempre us recordem hi ha una part que és vostra.

TORN OBERT DE PARAULES

Al torn obert de paraules donen resposta al que els sindicats hem enviat amb anterioritat com ens van demanar.

Un sindicat consulta sobre si contractaran gent sense dies treballats a la borsa.

Sobre les bores obertes de l’Ajuntament de Barcelona per docents.

Tota la part social demanem les plantilles de docents del curs 2024-25 i que no ens han donat cap informació respecte a com s’estaven confeccionant.

CCOO demanem les plantilles de PAE i PAS, demanem saber si el CEB està amortitzant places d’aquestes categories.

CCOO preguntem per les bases de Grau Massana, que si hi ha alguna cosa que no sabem.

CCOO preguntem si tenim substitucions per les reduccions de 2 hores lectives per majors de 60 anys.

CCOO preguntem per les retribucions dels docents de Grau Massana.

El curs passat aquest personal ja els volien fer canviar la forma de percebre les seves retribucions i aquest curs ja els hi canvien pel 2024-25.

Són un personal que poden fer més hores un trimestre que altres i l’Administració perquè rebessin una retribució una mica digna, perquè les seves jornades normalment són parcials, de totes les hores del curs feien una mitja i cobraven el mateix durant tot el curs. Doncs ja NO.

CCOO fem constar en acta que el pròxim curs 2024-25 ha d’haver-hi concurs de trasllat de PAS, PAE i docents tal com marca el conveni i ara que ha finalitzat l’estabilització.

CCOO tornem a manifestar que el CEB amb direccions estan fent entrevistes sense dir res a la part social.

Prova Pilot docents CEB

Torna a ser una taula informativa, sense negociacions, sense aclarir temes i CCOO reclamant TRANSPARÈNCIA A LA FORMA DE TREBALLAR DEL CONSORCI D’EDUCACIÓ DE BARCELONA.

Com ja vam dir en un altre Mesa General CCOO no té confiança en el Consorci d’Educació de Barcelona per la forma opaca de treballar.

Volem aclarir que per CCOO és la Gerència del CEB la que no treballa de forma transparent i que els companys i companyes de la seu central estan també en una situació molt precària.

Logo Sector Educacio Seccio Sindical Ajuntament Bcn Ccoo