FONS D’ACCIÓ SOCIAL (FAS) DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA 2023

Des de CCO us volem recordar que ahir, 27 d’abril va sortir publicat a la Gaseta Municipal la convocatòriadels ajuts del Fons d’Acció Social de l’Ajuntament de Barcelona per l’any 2023.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 28 de maig al 27 de juny.

S’estableix un import per percebre de 125 € per empleat/da pel conjunt de programes establerts a les bases, sempre tenint en compte que aquest import es pot incrementar de conformitat amb el que regula el punt 3.5 d’aquestes bases, així com disminuir de conformitat amb el que regula el punt 3.6.
En el cas que la quantia assignada al Fons d’Acció Social de l’any 2023 (450.534,39 €) no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds admeses, s’aplicarà un factor corrector als efectes de reduir la quantia inicial de 125 € prevista al punt 3.2 d’aquestes bases.

Sol·licituds i termini de presentació

Les persones interessades hauran de presentar via telemàtica una única sol·licitud de conformitat amb el model oficial que es trobarà disponible a Ia Intranet Municipa.

Les persones interessades que tinguin problemes d’accés a l’aplicació telemàtica es posaran en contactar amb l’Oficina d’Atenció al Personal de la Gerència de Persones, Organització i Administració electrònica, per telèfon 934027770 o per correu electrònic: [email protected] i l’Oficina determinarà de quina manera s’haurà de tramitar la sol·licitud (telemàticament o presencialment a les OAC).

Logo Sector Educacio Seccio Sindical Ajuntament Bcn Ccoo