Ajuts per estudis de grau, postgrau i doctorat i Ajuts per estudis de llengües de l’Ajuntamet de Barcelona. Curs 2022-23

Des de CCOO us volem informar que avui 28 de maig de 2024 ha sortit les bases pels Ajuts d’estudis i llegües de l’Ajuntament de Barcelona.

El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes a comptar des del 28 de maig de 2024 al 27 de juny de 2024.

Les persones interessades hauran de presentar via telemàtica (Intranet Municipal) la sol·licitud de conformitat amb el model oficial que es trobarà disponible a la Intranet Municipal a l’inici del termini de presentació de les sol·licituds establert en el punt 7.3. En el moment de la presentació via telemàtica s’adjuntarà escanejada la totalitat de la documentació original preceptiva per a l’ajut

Les persones interessades que tinguin problemes d’accés a l’aplicació telemàtica es posaran en contactar amb l’Oficina d’Atenció al Personal de la Gerència de Persones, Organització i Administració Electrònica, per telèfon 934027770 o per correu electrònic: [email protected] i l’Oficina determinarà de quina manera s’haurà de tramitar la sol·licitud (telemàticament o presencialment).

Logo Sector Educacio Seccio Sindical Ajuntament Bcn Ccoo