Actualitat 4 de febrer de 2011

Eleccions sindicals ensenyament públic: Consulta els resultats…

1. Mira aquí els resultats de tot Catalunya(+)
  2. Comunicat de la Federació d’Ensenyament(+)
  3. Bloc de les EESS 2011 Ensenyament públic

Convocatòria Mesa Sectorial:Oposicions 2011 – Oferta de places

1. Ordre del dia de la Mesa Sectorial dilluns 7 de febrer:
  2. 1- Proposta d’oferta pública docent per l’any 2011.
  3. 2- Proposta de resolució de convocatòria de concurs oposició per a l’ingrés a la funció pública docent.
  4. 3. Torn obert de paraules.
  5. Oposicions: continua l’ambigüitat i la manca de concreció (Mesa 26/1/2011)
  6. CCOO demanem al nou govern diàleg, negociació i concrecions: oposicions, convocatòria de jubilacions 2011,….
  7. Milers
    de professors esperen la convocatòria d’oposicions. CCOO exigeix al
    Govern que doni senyals de que la convocatòria es farà.
  8. Escrit del Departament en resposta a la petició de CCOO de la convocatòria de les oposicions(+)
  9. CCOO exigeix al Govern de la Generalitat per a què es convoquin les oposicions pactades (+)
  10. CCOO considerem insuficient la taxa de reposició de professorat prevista en els pressupostos generals de l’Estat

Xerrada Col·loqui: Ensenyaments Professionals Centres Concertats i Privats. Dimarts 8 de febrer 16h

1. Xerrada Col·loqui d’Ensenyaments Professionals Centres Concertats i Privats: Dimarts 8 de febrer 16h Sala D’actes de CCOO. Via Laietana, 16 Barcelona 08003xº .
  2. La Gestió del Règim d’alternança als centres de FP
  3. Cartell(+)