Les retribucions del 2011 (ensenyament públic)

1. Tota la info sobre les retribucions del 2011. El 2011 guanyarem menys que el 2010. I menys que el 2009 (+)
2. Taules salarials 2011 (+)
3. Retribucions complements càrrecs coordinació i directius (+)
4. Quadre de retribucions de jornada inferior a la sencera (+)
5. CCOO

Cornellà: exposició “La incertesa d’educar”, dijous, 13 de gener

1. La Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya inaugurarà dijous 13 de gener, a les 18h, al local de CCOO de Cornellà de Llobregat (carretera d’Esplugues, 68) l’exposició “La incertesa d’educar”, que pretén posar damunt la taula els reptes professionals, socials i tècnics que en l’actualitat, i en el futur pròxim, condicionaran el món de l’educació i el dels que hi treballen.
2. La inauguració de l’exposició comptarà amb la presència de la secretaria general de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya, Montse Ros, i el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Toni Mora.
3. Dijous, 13 de gener, a les 18.00 al local de CCOO del Baix Llobregat
4. Mapa de localització (+)
Cornellà: exposició “La incertesa d’educar”, dijous, 13 de gener

Obrim Camí cap a altres models de jornada escolar: Dissabte 22 de gener