Ajuntament de Barcelona

A CCOO som al costat de tots els treballadors i treballadores defensant els seus interessos i vetllant per millorar les condicions de vida.

CCOO vota en contra de la reforma d’FP low-cost al Consell Escolar de Catalunya

El passat 26 de gener el Ple del Consell Escolar de Catalunya (CEC) va aprovar el Dictamen  1/2021 del Projecte … Llegiu-ne més

Reclamem l’increment salarial de l’any 2021 i la paga extra del 2014 encara pendent

Aquest mes de gener, les treballadores i els treballadors de la Generalitat i de l’educació concertada no veuran reflectit cap increment en la seva nòmina. Funció Pública encara no ha donat resposta a la petició de CCOO de convocar la Mesa General de negociació ni a cap de les propostes de CCOO en matèria salarial per aquest any 2021, propostes que coneixen ja fa mesos.

TAULES SALARIALS EDUCADORA BRESSOL 2021

Des de CCOO, us volem informar de les noves taules salarials del 2021, que es van aprovar el 13 de … Llegiu-ne més

TAULES SALARIALS PAE 2021

TAULES SALARIALS PAS 2021

CICLE DE DEBATS

Des de CCOO us volem informar que hem organitzat un cicle de debats sobre política educativa en temps de pandèmia … Llegiu-ne més

NOMENAMENTS DEL PERSONAL SUBALTERN JA!!

CCOO exigim a l’Ajuntament de Barcelona i al CEB la publicació dels nomenaments del personal subaltern. Des de CCOO volem … Llegiu-ne més

Personal municipal: convocatòria de 2 Substitucions de primària a CRPS.

CCOO us informa de la convocatòria per cobrir provisionalment dues vacants als CRP de Barcelona, de la borsa de treball. … Llegiu-ne més

#NiInfectadesNiCongelades: Notifiqueu les incidències

Notifiqueu les incidències als delegats i delegades de CCOO, ho denunciarem al comitè de seguretat i salut les situacions que incompleixen la normativa.

REUNIÓ DEL GRUP DE TREBALL I COMITÈ D’EMPRESA DEL CEB 17.12.2020

CCOO us informa de la reunió mantinguda el 17 de desembre de 2020, amb les següents qüestions; Personal Oficina d’Atenció … Llegiu-ne més