Hotel Balneari Blancafort

Imatgeweb Hotelblancafort

HOTEL BLANCAFORT SPA TERMAL: UN MARC ATEMPORAL IDEAL PER DESCONNECTAR
L’Hotel Blancafort Spa Termal és tot un univers d’experiències elegants i amb tradició. El convidem a venir i desconnectar a les seves tranquil·les habitacions d’estil clàssic,  gaudir d’una nit romàntica en alguna de les nostres exclusives suites, degustar una gastronomia refinada en els nostres restaurants o deixar-se cuidar en el nostre Spa Termal.
Fundat l’any 1840 ha estat sempre un lloc de trobada de l’aristocràcia i de les personalitats més cèlebres, convertint-se en un indret de referencia d’estil, servei i benestar. El seu Spa Termal està erigit sobre els jaciments dels banys romans que ja coneixien les propietats medicinals de les seves excel·lents aigües.

OFERTA AFILIACIO CCOO*

Reserves de diumenge a dijous ( ambdós inclosos ) – excepte festius, períodes firals, agost i del 23-12-2019 al 31-12-2019 (ambdós inclosos). Habitació individual 65 euros i habitació doble standard 125 euros.

Reserves en nits de dissabtes, festius i períodes firals, i durant el mes d’agost i del 23-12-2019 al 31-12-2019. Habitació individual 65 euros i habitació doble standard 149 euros. IVA 10% inclòs. Taxa d’estada no inclosa 0,99 euro per persona i nit.

Inclou: Desdejuni bufet al restaurant, accés lliure al spa termal Blancafort i a la piscina exterior d’aigua termal oberta tot l’any a 35ºC de temperatura, lliure accés il·limitat a l’àrea fitness, connexió WIFI, pàrquing inclòs

Les reserves han de fer-se amb anterioritat, a l’adreça electrònica [email protected], o per telèfon al numero 938619204, identificant-se com afiliat o afiliada a CCOO

*Acord pendent actualització preus 2021

Informacio detallada condicions tarifes Hotel Blancafort per afiliació CCOO