Teatre: ‘Diari d’una dama de Nova York’

CCOO de Catalunya
Via Laietana, 16
Barcelona

COCOmedia Teatre és un grup de teatre que forma part de les activitats culturals que promou la Fundació Cipriano Garcia de CCOO de Catalunya. El grup va néixer l’octubre del 2023 amb la vocació d’iniciar-se en les arts escèniques i representar obres de teatre que combinessin la comèdia i la crítica social.

Mireia Clemente és la directora de COCOmèdia Teatre

“UNA DAMA DE NOVA YORK”

L’escriptora, dramaturga i guionista estatunidenca Dorothy Parker (1893 – 1967) va escriure durant anys columnes als diaris Vanity Fair i The New Yorker, on descrivia moltes de les anècdotes de les festes de l’alta societat de Nova York on era convidada, i ho feia sempre amb un humor àcid i punyent.

En aquesta obra s’ha fet un recull d’alguns d’aquells articles i s’ha fet una adaptació teatral, on els personatges protagonistes de les històries d’aquests articles es troben en una gran festa a una de les millors sales de festes de Nova York.

Repartiment:
Mercè Andrés, Bibiana Bigorra, Mercè Claramunt, Mª Jesus Conte, Rosa Fabian, Lluis Filella, Alfons García, Joan Carles Gallego, Conxita Mañé, Ramon Plandiura, Avelina Venegas

Col·laboració:
Rocio Abellan, Teresa Fernàndez, Montse Puidevall, i Martina Rodríguez

Direcció:
Mireia Clemente (La Voz Ahogada)