La Caminada pel Treball Digne i l’Economia Social i Solidària  arriba a la 5ª edició

Aquest diumenge, amb recorreguts més amplis i final al Parc Fluvial de Sant Boi

CCOO del Baix Llobregat, Grups Associats pel Treball Sociocultural (GATS) i la Comunalitat Benviure del Prat de Llobregat, organitzen la 5ª edició de La Caminada pel Treball Digne i l’Economia Social i Solidària.

Novament aquesta iniciativa vol fer visibles els valors del treball digne, l’economia social i la solidaritat, amb la reivindicació d’un necessari canvi de model productiu que combini ocupació de qualitat i preservació del nostre entorn natural, especialment dels espais fluvials del Llobregat, que estan patint també els efectes de la dura sequera.

La Caminada tindrà lloc el proper diumenge, dia 19 de maig. Tindrà dos punts de sortida simultanis, a les 9 hores, un a la seu comarcal de CCOO a Cornellà de Llobregat (carretera d’Esplugues, 68), i l’altre a la seu de GATS, al barri de Sant Cosme del Prat de Llobregat (carrer del Riu Llobregat, 47). Les dues marxes confluiran al pont de la C-31, per arribar conjuntament al parc fluvial de Sant Boi de Llobregat al voltant de les 11.30 hores.

Aquesta acció lúdica i reivindicativa està oberta a tothom. Enguany el donatius recaptats es destinaran a la supervivència de la població palestina, mitjançant la Fundació Pau i Solidaritat i UNRWA Espanya (Agència de l’ONU per a la població refugiada de Palestina a l’Orient Pròxim).

Al parc fluvial de Sant Boi s’oferirà un petit esmorzar, i hi hauran parlaments a càrrec de les entitats organitzadores i de l’ajuntament de Sant Boi. També tindrà lloc l’actuació de Marta Gin, jove cantant baixllobregatina.

Diverses administracions i empreses col·laboren habitualment amb La Caminada, com el Consell Comarcal del Baix Llobregat, l’Ajuntament Sant Boi, Schweppes o Cuina Justa. També s’hi impliquen mitjans de comunicació comarcals, com El Far o elBaix.cat.

La preinscripció es pot realitzar mitjançant el web www.lacaminada.cat.