Convocatòria de mobilitzacions a AMMEGA BELTING, de Vilanova i la Geltrú

La plantilla reacciona davant dels darrers acomiadaments

La plantilla d’AMMEGA BELTING (abans MEGADYNE RUBBER), ubicada a Vilanova i la Geltrú, s’ha concentrat avui a les portes de l’empresa, des de les 13 hores i fins les 14.30.

Les mobilitzacions a aquesta fàbrica de corretges de transmissió estan originades pels acomiadaments que darrerament ha realitzat la direcció de l’empresa, sense cap mena de diàleg o de negociació amb la representació legal de la plantilla, el que hauria permès limitar aquesta dura mesura. Les persones afectades tenen una gran experiència a l’empresa, el que no justifica aquesta decisió.

CCOO mostra el seu absolut rebuig a aquesta manera d’actuar per part dels responsables d’AMMEGA, i dona total suport a la reacció del comitè i de la plantilla. Amb una altra voluntat per part de la direcció es podrien haver acordat actuacions menys traumàtiques que els acomiadaments indiscriminats.

Els i les representants de la plantilla han programat més mobilitzacions durant les properes setmanes per corregir aquesta lamentable situació.