CCOO rebutja l’ERO anunciat per Leventon per acomiadar 121 persones

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’ERO que ha anunciat la direcció de Leventon per acomiadar 121 de les 129 persones que treballen a la planta de Sant Esteve Ses Rovires, un 94 % de la plantilla. L’empresa justifica aquesta mesura per la no continuïtat de les seves línies de producte Dosi-Fuser i Dosi-Flow a finals d’any.

CCOO exigeix a l’empresa que retiri l’expedient i s’assegui a negociar un pla industrial de futur que permeti garantir la continuïtat de l’activitat industrial i dels llocs de treball, amb la implementació d’altres línies de productes que s’ajustin a les necessitats del mercat

Leventon és una empresa molt arrelada a la comarca del Baix Llobregat, amb més de 40 anys d’activitat, que es dedica al desenvolupament, producció i comercialització de material hospitalari per al grup Werfen i que té com a principals accionistes la família Rubiralta.