Descomptes en marxa nòrdica

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Fundacio Walkim (Barcelona)

Logo WALKIM

La Fundació Walkim, creada el 2016, és una institució privada sense ànim de lucre especialitzada en l'activitat física de Marxa Nòrdica, per tal de promoure els beneficis que aporta a la salut. Camina amb nosaltres per promoure el benestar i la salut a través de la Marxa Nòrdica, realitzant activitats no competitives aptes per a totes les edats
Descompte del 20% sobre els preus del material esportiu (bastons de marxa nordica) 15% sobre activitats (caminades de 2 a 5 hores, cursos d'iniciació i classes setmanals grupals) i 5% activitats de cap de setmana o viatges organitzats. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat)

més informació »