Descomptes en parcs d'atraccions

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Aquadiver (Platja d'Aro)

Logo Aquadiver

Preu amb descompte a les taquilles per 25 euros per persona (1 titular + 3 acompanyants) Codi 10889
Un cop dintre del Parc "Torna a visitar el parc que vulguis per 10€ per persona". No acumulable a altres ofertes i/o promocions.
Oferta vàlida des de 27/06/2020 fins 13/09/2020

Oferta 2020 per a l'afiliacio de CCOO

PER GAUDIR DE LA VISITA AL PARC AQUÀTIC, SEGUEIX AQUESTS CONSELLS.
1. Si abans de visitar-nos mostres símptomes de la malaltia (més de 37.50º C de febre, tos seca, cansament, mal de coll, mal de cap...), ajorna la teva visita a Water World o Aquadiver.
2. Respecta en tot moment la distància de seguretat de 2 metres respecte els altres clients. Segueix els rètols amb les indicacions de separació de 2 metres en els diferents accessos a les zones de compra d’entrades, lloguer de guixetes, a les atraccions aquàtiques...etc. així com les indicacions del personal del parc.
3. Adquireix l’entrada online. A l’apartat de compra d’entrades trobaràs les millors ofertes. Comprar l’entrada online és la manera més econòmica, ràpida i segura d’accedir al parc. Amb la teva entrada comprada online, ves directament als torns d’accés al recinte i gaudeix del parc. Una vegada dins del parc, fes servir sempre que puguis sistemes de pagament contactless (targetes de crèdit, smart phones...)
4. Et recomanem minimitzar l’ús dels vestidors i entrar al parc ja amb vestit de bany.
5. Fes servir els dispensadors de solució hidroalcohòlica que trobaràs al parc, i rentat sovint les mans amb aigua i sabó als lavabos.
6. Respecta en tot moment els aforaments màxims de piscines, llacs, vestidors, lavabos i botiga del parc. Aquests aforaments màxims els trobaràs senyalitzats a cadascuna de les zones.
7. No facis servir les gandules fins que personal del parc t’indiqui que estan desinfectades i les pots fer servir.
Segueix aquests consells i gaudeix del parc amb seguretat. Stay safe & enjoy!

més informació »

Dinópolis - Parque Jurásico (Terol)

Logo Dinopolis

Viu el món dels dinosaures a Dinópolis!
Format per un gran parc central a Terol i set centres més en set localitats de la seva província,
Dinópolis combina ciència i diversió perquè visquis de prop el fascinant món dels dinosaures.
L'afiliació a CCOO tindran un descompte del 15% en qualsevol tipus d'entrada a tarifa general (excepte el Bo de Temporada), adquirides directament a les taquilles de qualsevol centre Dinópolis.
També s'aplicarà aquest descompte a un màxim de 3 acompanyants per cada afiliat/-ada Serà obligatòria la presentació del carnet de CCOO, juntament amb el DNI de la persona afiliada El descompte no serà acumulable a altres descomptes i promocions existents.

més informació »

Illa Fantasia (Vilassar de Dalt)

Logo Illa Fantasia

25% de descompte tota la temporada (titular+3 acompanyants)
També ofereixen un preu competitiu per utilitzar instal.lacions per a esdeveniments (actes, jornades, etc.)

Accedir 25% descompte per a l'afiliació CCOO aqui

Disponible també a les guixetes del parc identificant-se com afiliat o afiliada de CCOO

PortAventura Park (Vila-seca)

Logo PortAventura

Podràs beneficiar-te, com a titular i fins a 3 acompanyants, d'un descompte de 10 € en la compra d'una entrada d'adult, júnior o sènior d'1dia per a PortAventura Park. Per validar la promoció és imprescindible presentar personalment el teu e-carnet, o certificat d'afiliació o el últim rebut de CCOO a les taquilles de parc.

Vàlid una sola vegada per dia. No vàlid per a altres parcs o instal·lacions de PortAventura World. Promoció vàlida de l'08/07/20 a l'10/01/21 ambdós inclosos i segons calendari i horari d'obertura de PortAventura Park i de Ferrari Land, segons correspongui. No s'acceptaran cupons, entrades i targetes o carnets trencats, esmenats o fotocopiats. promoció no acumulable a altres ofertes i promocions. No canviable pel seu valor econòmic. Prohibida la seva venda.

L'ús i gaudi de les instal·lacions es realitzarà d'acord amb les Normes de funcionament de PortAventura World, així com d'acord amb les mesures excepcionals de contenció de la COVID-19, entre les que es troben controls de temperatura, distància mínima de seguretat, higiene de mans, ús obligatori de mascareta i limitació d'aforament. El funcionament habitual de certs espectacles i atraccions es pot veure temporalment alterat o limitat. El programa d'espectacles de l'resort ha hagut d'adaptar a la nova situació i romandrà sense activitat fins al setembre. A la pàgina www.portaventuraworld.com, s'anirà oferint informació actualitzada.
Consultala abans de la teva visita

Oferta per a l'afiliació de CCOO aqui

més informació »

Water World Lloret de Mar (Lloret de Mar)

Logo Water World Lloret

Preu amb descompte a la taquilla a 25 euros per persona (1 titular + 3 acompanyants) Codi 10889
No inclou bus gratuit des d'altres poblacions. Si inclou bus gratuit des de Terminal busos Lloret (Lanzadera Water World)
Oferta vàlida des de 27/06/2020 fins 27/09/2020

Informació oferta 2020 per a l'afiliació a CCOO

PER GAUDIR DE LA VISITA AL PARC AQUÀTIC, SEGUEIX AQUESTS CONSELLS.
Segueix aquests consells i gaudeix del parc amb seguretat. Stay safe & enjoy!

Protocol COVID-19 Water World