8a Campanya de recollida de material escolar

Data: 01/07/2020 - 15/09/2020
Hora:
Lloc: Vestibul de CCOO de Cornellà - Crta.d'Esplugues, 68 - Cornellà (Baix Llobregat)
Convoca: CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf i XAS Xarxa d'Acció Solidària
Observacions:

La Xarxa d'Acció Solidaria (XAS) de CCOO, inicia avui 1 de juliol i fins el 15 de setembre, una nova campanya de recollida de material escolar sota el lema “S’ha de garantir a totes les nenes i tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”.

La campanya d’aquest any és la vuitena que fa la XAS i coincideix amb una situació molt complicada a causa de la crisi de coronavirus, que ha provocat un increment important de famílies en situació de pobresa, de precarietat i d’ exclusió social.

La Xarxa Acció Solidaria considera que aquest any és excepcional i cal una resposta a la crisi amb més inversió pública i més solidaritat popular i obrera. La crisi de coronavirus ha demostrat la fragilitat del nostre model de benestar social, entre d’altres per la manca de recursos en el sistema educatiu, i la manca d’innovació digital per a assegurar realment una escola inclusiva.

Com cada any, durant la campanya, els locals de CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf i les representacions sindicals de CCOO en les empreses són la referència per a organitzar i rebre tot tipus de material escolar nou, utilitzable i necessari per a les escoles en barris i municipis amb alt nivell de risc d’exclusió social. La llista de material a recollir és: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes, altre material fungible

Recollida de:
- LLAPIS
- GOMES
- BOLÍGRAFS
- MOTXILLES
- CERES DE COLOR
- MAQUINETES
- RETOLADORS
- ESTOIGS
- CELOS
- QUADERNS