• Aquest esdeveniment ja ha passat.

XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!

Un any més, ja tenim aquí l’Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas. Serà els propers divendres 11 i dissabte 12 d’octubre a la casa de colònies el Xaloc, a prop de Manresa.

L’escola és la trobada anual dels joves de CCOO per compartir experiències, aprendre sobre el món sindical i la problemàtica actual i, com no, passar-ho molt bé! Aquest any, sota el lema “IDEES. ORGANITZACIÓ. LLUITA!” tractarem d’aprofundir en com organitzar-nos, com funcionen les eleccions sindicals, dotar d’eines als nostres afiliats i afiliades joves per poder fer front a dubtes o problemàtiques que els puguin sorgir en el seu dia a dia a la feina. També tractarem temàtiques d’actualitat, com la crisi climàtica i la repercussió que té al món del treball.

Per últim, us recordem que l’allotjament i els àpats corren a càrrec de l’organització.

ESPEREM COMPTAR AMB LA VOSTRA PRESÈNCIA!

Feu clic per descarregar-vos:
– el cartell de la XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!
– el programa de la XVII Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas. Idees. Organització. Lluita!

#SomBandaOrganitzada
@Joves_ccoo