• Aquest esdeveniment ja ha passat.

XI Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas i A 3 Bandes

Els propers dies 25, 26 i 27 de novembre celebrarem la XI edició de l’Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas Serrano, sota el títol “El sindicat davant la política de la imposició”.

Aquest any volem parlar sobre la participació del sindicat en els diferents àmbits on som presents: la societat, els centres de treball i la consertació social, i sobre el paper que hem de jugar els i les joves a les CCOO.

La trobada tindrà lloc a l’Alberg J.M. Batista i Roca del Masnou. Per a més informació, aquí teniu el link.

Durant l’Escola tindrà lloc, de forma simultània, la VII A3Bandes, la trobada de joves sindicalistes de CCOO de País Valencià, Illes Balears i Catalunya, per la qual cosa, comptarem amb la participació de companys i companyes d’aquestes organitzacions, amb les que hem treballat conjuntament el programa.

Adjuntem el programa i el el cartell