« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

XERRADA INTERGENERACIONAL

La crisi econòmica ens està afectant de forma molt especial a les persones joves, les reformes i retallades de l’actual govern fomenten a laprecarietat i la temporalitat, la taxa d’atur ha marcat un record històric entre els joves menos de 25 anys, trobar feina s’ha convertit en una missió impossible per la majoria dels i les joves del país.

La inacció de les diferents administracions i les últimes reformes laborals, no han donat ninguna alternativa a la joventut per trobar un futur millor, per això nosaltres, els i les joves de CCOO del Baix Llobregat, hem marcat el nostre camí, el camí de la lluita per canviar aquesta situació i aconseguir un futur millor del que tenim ara.

Aquesta xerrada que organitzem Acció Jove del Baix Llobregat juntament amb  la Federació de pensioniste i jubilats de la Comarca, es fa per intercanviar experiències i tornar a reviure i tornar a reviure les històries de lluita protagonitzada per la gent del nostre sindicat per acoseguir millores sociolaborals.

Comptarem amb la presència de Cristina Faciaben, secretaria de Socioeconomia de CCOO de Catalunya i Pere Colell, responsable d’estudis i anàlisis de Política Industrial de la Federació d’Industria de CCOO Catalunya.