• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada informativa sobre la borsa docent

CCOO d’Educació de Lleida ha organitzat per al proper dilluns, a la tarda, una xerrada informativa per a totes aquelles persones interessades a inscriure’s a la borsa docent.

Està previst que el proper 18 de gener s’obri la borsa docent al Departament d’Ensenyament. Fins al 8 de febrer les persones interessades podran apuntar-se a la borsa a través d’un procediment telemàtic i així obren el camí per poder treballar per al Departament d’Ensenyament. Durant la segona quinzena de març sortirà la llista provisional d’admesos i exclosos, i la segona quinzena d’abril en sortirà la resolució definitiva.

La xerrada que farà el sindicat està adreçada a explicar i clarificar dubtes sobre tot aquest procés.

Dia: 18 de gener del 2016
Hora: 18 h.
Lloc: sala d’actes del sindicat (Av. de Catalunya, 2 de Lleida)