« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada amb Marco Marchioni – Sindicalisme, territori i societat

Activitat dirigida al Comitè Comarcal de CCOO del Barcelonès

El proper dilluns 22 de novembre a les 17.00 hores, a la sala de CCOO del Barcelonès a la tercera planta de l’edifici de Via Laietana, tindrem l’ocasió d’escoltar i compartir reflexions sobre sindicalisme, territori i societat amb el treballador i investigador social Marco Marchioni. Presenta i modera l’acte Antonio Madrid, director de l’escola d’estiu de CCOO del Barcelonès.

Marco Marchioni ha publicat diversos llibres, entre ells: “Comunidad y Desarrollo”, “La utopía es posible”, “Planificación social y organización de la comunidad”, “El desarrollo comunitario”. Realitza cursos i seminaris de formació sobre desenvolupament comunitari i ha publicat nombrosos articles en diferents revistes de Treball Social. Ha realitzat diversos estudis entre els quals “La información y la participación en un área de nueva industrialización”.

Va treballar com a docent a l’Escola Especial de la Universitat de Roma Cepas, a Màlaga, Gènova. Va ser responsable de Relacions Internacionals del sindicat FILLEA – CGIL. Actualment treballa en nombroses i diferents activitats: com assessor i promotor d’iniciatives i projectes de Desenvolupament Comunitari en diferents localitats i comunitats autònomes tant a Espanya (Sevilla, Barcelona, Canàries, València, Tenerife, Granada) com a l’estranger (Sud Amèrica, Itàlia).

Esteu tots i totes convidats!

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb Carles Vallejo, secretari de formació sindical, Cultura e Internacional de CCOO del Barcelonès.