• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada amb Domingo Tovar (CUT): ‘Colòmbia: el sindicalisme, una activitat d’alt risc’

Aprofitant la seva visita a Barcelona, Domingo Tovar Arrieta, secretari general de la CUT Colòmbia, intervindrà en una xerrada sobre la situació sindical i social en el seu país, que té lloc el dilluns 19 d’abril, a les 18h00, a les Sales 12 i 13 de la Seu Nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona 08003). La xerrada està organitzada per la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya.

Prèviament, Domingo Tovar participa en les VII Jornades sobre Colòmbia, organitzades com cada any per la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia, de la qual la Fundació Pau i Solidaritat n’és membre actiu.