« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

X Escola de Joves Sindicalistes “Àngel Rozas”

L’Escola Ángel Rozas fa més de 10 edicions que és l’espai de formació i trobada més important que tenim els i les joves de CCOO de Catalunya. És per aquest motiu, que ens agradaria molt comptar amb la teva participació, tant si ja has assistit a un altra edició de l’escola, com si és la teva primera vegada.

Enguany, a més, aprofitarem el marc de l’Escola Ángel Rozas per celebrar el 15è Aniversari d’Acció Jove, fet pel qual la teva participació és encara més important i convertirà en més especial aquest moment de trobada col•lectiva. Les activitats per la celebració, de moment, són sorpresa, però ben aviat us en farem cinc cèntims, amb la resta del programa.  Us fem arribar el programa, i la fitja d’inscripció, que haureu d’omplir i retornar-nos al correu [email protected] Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres o bé al correu electrònic d’Acció Jove o bé trucant al 93 481 27 24.

VEURE FITXA D’INSCRIPCIÓ