« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Voluntariat Lingüístic a CCOO de Lleida

CCOO de les Terres de Lleida, a través del seu Servei Lingüístic, s’adhereix per sisena vegada a la campanya Voluntariat per la llengua, que té com a objectiu posar en contacte persones que estan aprenent a parlar en català i volen practicar la llengua oral amb persones que ja parlen català i volen ajudar algú a practicar-lo.

Aquesta campanya a la qual ens adherim és impulsada per la Generalitat de Catalunya i els seus objectius són l’aprenentatge del català, la integració de les persones nouvingudes i la creació de parelles lingüístiques que comparteixin unes hores de conversa en català. Aquesta iniciativa, a més de facilitar un interlocutor per poder conversar en català, vol incidir en els hàbits dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser llengua d’acollida.

El compromís de les parelles que es puguin formar és de parlar 10 hores en català. Els temes de conversa, els llocs, els dies i les hores on i quan desenvolupar-la es podran triar lliurement. La tasca del servei lingüístic serà la de posar en contacte les diferents parelles i facilitar-los l’ajut que necessitin.

Si voleu més informació de la campanya Voluntariat per la llengua, adreceu-vos al Servei Lingüístic de CCOO de les Terres de Lleida (Av. de Catalunya, 2, tel. 973 26 36 66; [email protected]).