« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Visita guiada a les exposicions “Seat 1950-1977, l’arquitectura de la repressió” i “Ja tenim 600”

CCOO del Barcelonès us convida a participar, el dissabte 4 de juny, a les 10 hores, en la visita guiada a les exposicions “SEAT 1950-1977, l’arquitectura de la repressió” i “Ja tenim 600”.

“SEAT 1950-1977, l’arquitectura de la repressió”
Es pot veure a la seu del Museu d’Història de Catalunya, que es troba al Palau de Mar, plaça Pau Vila, 3, de Barcelona.
La mostra gira entorn del model de control i repressió de l’empresa SEAT sobre la població obrera, així com el nou sindicalisme nascut a la fàbrica, que esdevingué un model de lluita antifranquista per a la classe treballadora. L’exposició, comissariada per Josep Puigsech, inclou fotografies, objectes i plànols arquitectònics. El disseny de l’espai ha anat a càrrec de Lluís Danés. Ha estat organitzada pel Memorial Democràtic i pel Memorial Democràtic dels Treballadors de Seat.
Més informació.

“Ja tenim 600”
Es pot veure al Museu d’Història de Barcelona, que es troba a la plaça del Rei s/n de Barcelona.
Ja tenim 600! és una de les exposicions flaix del MUHBA, destinades a presentar noves peces de la col•lecció, en aquest cas, el Seat 600 cedit al museu pel Sr. Carles Vallejo, president del Memorial de Treballadors de Seat. Quan fa seixanta anys de la constitució de l’empresa, el Seat 600 constitueix un excel•lent fil conductor per abordar la capacitat de represa de Barcelona sota el pes de la dictadura franquista.
Més informació.

El punt de trobada és el vestíbul del local de CCOO, Via Laietana, 16 de Barcelona.

Les inscripcions i reserves es poden fer a través del correu [email protected] o al telèfon 93 481 28 03.

Cartell.