• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Vaga intermitent dels treballadors de Metro de Barcelona

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, els treballadors i treballadores de Metro de Barcelona continuen la seva mobilització contra la reducció de drets socials i salaris imposada per la Direcció. Així, després de les jornades de vaga del passat setembre, el diumenge 7 d’octubre fan una nova mobilització.

Convocada pel comitè d’empresa i tots els sindicats representats, serà una vaga de caràcter intermitent en un dia festiu i afectarà les següents franges horàries:
9’19h a 12’19h
16’44h a 19’44h
21’50h a 24’50h

CCOO critica aquestes polítiques de retallades de drets i salaris per injustes i inútils, donat que comporten més recessió i devaluen els serveis públics que també patiran els ciutadans i les ciutadanes, i aposta per cercar alternatives de sortida a la crisi.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’octubre de 2012