« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Vaga i concentració de la plantilla de Robert Bosch Castellet contra el tancament

El comitè d’empresa de Robert Bosch Castellet ha convocat tres jornades de vaga de 24 hores els pròxims dies per manifestar el rebuig de la plantilla a la decisió de l’empresa de tancar la planta i per defensar els seus llocs de treball. CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a aquesta mobilització i insta l’empresa a retirar l’expedient presentat.

La darrera jornada de vaga serà dijous, 1 d’octubre, coincidint amb la reunió entre les parts amb la mediació de l’Administració. Aquest dia també han convocat les treballadores i treballadors a una concentració de 10 a 14 hores davant la seu del Departament de Treball de la Generalitat (carrer de Sepúlveda, 148-150).