« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Vaga de 24 hores a ONO

El Comitè d’empresa d’ONO convoca vaga i mobilitzacions al carrer per al proper dimarts

El Comitè d’Empresa de Barcelona d’ONO, amb la participació de CCOO, ha convocat una vaga de 24 hores el proper dimarts, 9 de desembre, i ha organitzat dos actes per a aquest dia; a les 11 del matí es concentraran al Portal de l’Àngel cantonada Plaça Catalunya davant de l’Autocar de la Campanya de Donació de Sang amb la finalitat de convertir-se en donants. A continuació marxaran fins a una Associació ubicada a la Plaça Nova per realitzar una donació de joguines.

Ja s’ha esgotat el període mínim de consultes que en matèria de regulació d’ocupació estableix la legislació laboral (30 dies), per a l’ERO presentat per ONO, però s’ha acordat allargar-lo. Fins ara la direcció de l’empresa ha ofert una indemnització de 28 dies per any treballat i no ha entrat a valorar la disminució dels treballadors afectats que recordem és de 1.298 treballadors. Des de CCOO continuem mantenint la nostra postura.