« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Vaga de 24 hores a la Cadena SER

Concentració dels treballadors el divendres 29 de juny a les 11’00 hores davant de Ràdio Barcelona

Els treballadors de PRISA Ràdio a tot l’Estat fan una vaga de 24 hores a partir de les 00’00 hores del divendres 29 de juny. El Comitè d’empresa ha convocat la vaga per rebutjar els 200 acomiadaments i les reduccions de salari que la Direcció ha anunciat que vol dur a terme.

La plantilla de la SER, que és actualment de 1.385 persones, ja es va veure afectada per un Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) que es va signar l’octubre de l’any passat i va acabar amb 190 acomiadaments i 70 baixes incentivades. En els acords de l’Expedient, l’empresa es va comprometre a no fer acomiadaments col·lectius abans del mes d’abril de 2013, de manera que ara pretén incomplir aquest acord. La reducció de plantilla de PRISA Ràdio afectaria especialment Catalunya perquè comportaria la desaparició d’ONA FM, l’emissora de programació esportiva de la SER a Barcelona.

Coincidint amb la jornada de vaga, els treballadors de la SER es concentren a les portes de l’emissora Ràdio Barcelona (c/Casp, 6, de Barcelona), el divendres a les 11’00h del matí, en una mobilització que compta amb la presència i el suport del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de juny de 2012