« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Trobada virtual drogodependències Residències per gent gran

El proper 24 de Març de 9 a 14 es realitzarà la trobada virtual Trobada virtual Residències per gent gran

Per a poder participar cal inscripció a l’enllaç:  https://forms.gle/BdtkVHMHmfidZ5XM6

09:00 – 09:20 Inauguración. Antonio Cabrera (SG de la FSS de CCOO) Ana Rosa Sevillano (SG de la FSS de CCOO-Cataluña) Pedro J. Linares (Secretario Confederal de Salud Laboral de CCOO)

09:20 – 10:00 Factores de riesgo ergonómicos y psicosociales. Montserrat López Bermúdez (Técnica de ISTAS-CCOO)

10:00 – 11:00 Salud, fármacos y otras drogas. Uso de fármacos, hipnosedantes. Vania Vega (Confederación Sindical de CCOO)

11:00 – 11:30 Descanso 11:30 – 12:30 Aspectos Legales. Vigilancia de la salud, contingencias comunes y profesionales. Jaime González (Confederación Sindical de CCOO)

12:30 – 13:30 La acción preventiva desde la representación de los trabajadores. Vania Vega (Confederación Sindical de CCOO) José Mª Yagüe (FSS de CCOO-Cataluña).

13:30 – 14:00 Evaluación y conclusiones. Clausura del encuentro. Vania Vega (Confederación Sindical de CCOO) Mónica Pérez (S. Salud Laboral CCOO-Cataluña) Paco Pareja (S. Salud laboral FSS de CCOO- Cataluña)

Veure cartell  Programa Trobada Virtual Residències Barcelona.pdf