« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Trobada sindical ‘Defensem la indústria: per polítiques industrials actives’

Dilluns dia 20 de febrer, Trobada Sindical de quadres de les Federacions d¿Indústria d¿UGT i CCOO DE CATALUNYA

ELS SECRETARIS GENERALS DE CCOO I UGT DE CATALUNYA PRESENTEN UNA DECLARACIÓ CONJUNTA EN DEFENSA DE LA INDÚSTRIA I PER POLÍTIQUES INDUSTRIALS ACTIVES

CCOO i UGT de Catalunya celebraran, el dilluns 20 de febrer, una trobada sindical de amb la participació de 100 quadres sindicals per cada sindicat de les diverses Federacions d¿Indústria.

L¿objectiu és compartir l¿anàlisi de la situació industrial de Catalunya amb l¿aprovació i presentació pública d¿un manifest en defensa de la indústria.

La Trobada Sindical s¿iniciarà a les 10 hores del matí a la Casa del Mar, carrer Albareda 1-13 de Barcelona.

En finalitzar la Trobada, a les 12 hores, els secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Coscubiela i Josep Mª Álvarez compareixeran en roda de premsa, juntament als els responsables d¿Acció Sindical d¿UGT i CCOO de Catalunya, Isabel López i Simón Rosado.

Feu clic per veure el programa de la jornada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de febrer de 2006