« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Trobada conjunta direccions de CCOO i UGT Catalunya

En el marc de la Cimera de ministres de Treball que tindrà lloc a Barcelona a partir de demà dimecres, 27 de gener, i amb la presència dels secretaris generals de CCOO i UGT, Toxo i Méndez

Les direccions de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya celebren un acte conjunt per reclamar a la UE una Europa social més justa i sostenible

Barcelona acull aquest mes de gener una Cimera de ministres de Treball dels 27 països de la Unió Europea. La cita es celebrarà els dies 27, 28 i 29 de gener coincidint amb la presidència espanyola de la UE. Aquesta reunió ministerial és, juntament amb la celebració de la segona cimera de la Unió pel Mediterrani, un dels plats forts que acollirà Barcelona amb motiu de la presidència rotatòria de la UE.

En aquest sentit, les direccions de CCOO i UGT han convocat una assemblea conjunta de dirigents sindicals el dia 27 de gener a les 16 hores, al Centre Cultural Francesca Bonnemaison, carrer Sant Pere Més Baix, núm 7 de Barcelona, per tal de reclamar a la UE una Europa social més justa i sostenible. Aquesta assemblea comptarà amb les intervencions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Josep Maria Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, Cándido Méndez, secretari general de la UGT i Joël Decaillon, secretari general adjunt de la Confederació Europea de Sindicats, CES.