« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taules rodones i festa amb motiu del 40è aniversari de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya

El proper mes de juny farà 40 anys que la Federació d’Educació de CCOO va realitzar el seu 1r Congrés a Barcelona. Per commemorar-ho el darrer Congrés de la FECCOO (12è) va aprovar realitzar un seguit d’activitats que recordés la història de la Federació, però amb voluntat de fer propostes de futur.

Els actes de commemoració dels 40 anys de la Federació d’Educació s’inicien el dijous 31 de maig del 2018 però el 8 de juny es faran diverses taules rodones i el sopar i la festa de celebració.

Divendres 8 de juny de 2018

Sala d’actes de CCOO
Via Laietana 16, de Barcelona (Metro Jaume I)

18.00 h Taula Rodona 2 “Educació al llarg de la vida” amb Marina Subirats i Victor Rios. Modera Joana Agudo.
19.30 h Taula Rodona 3 “Escola i Territori” amb Joan Manuel del Pozo i Tana Serra Moderació i presentació Ramon Plandiure i Josep Miquel Lacasta.
21.30 h Sopar i festa a L’Estació de França. Preu 20 euros. Cal inscripció prèvia.