« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona sobre polítiques d’igualtat ‘Llei d’Igualtat, reptes del segle XXI’

Aquesta taula rodona sobre polítiques d’igualtat forma part, conjuntament amb l’exposició fotogràfica sobre dones i treball: ¿Maquil•les¿, dels actes del dia de la dona treballadora.

Participen: Carmen Bravo, Secretaria de la Dona de la Confederació Sindical CCOO, i representants dels partits polítics: Montserrat Candini (CIU), Consol Prados (PSC), Carme García (ICV), i Patrícia Gomà (ERC).

Amb motiu del Dia de la Dona Treballadora,volem conèixer les aportacions que el grups polítics amb representació parlamentària, fan a la llei d’igualtat. També quines qüestions en l’àmbit social i laboral plantegen al marge de la llei per tal d’aconseguir la igualtat.

Les persones que vinguin a l’acte, i agafin algún llibre en prèstec de la Biblioteca, disposaran de 30 minuts gratuïts d’aparcament en el parquing de la mateixa plaça Occitània.