« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona: Sindicalisme confederal: El pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies.

El 9 de novembre, a les 19.00 h, al Café de Mar (carrer Santa Rita 1, Mataró), tindrà lloc una taula rodona sota el títol: Sindicalisme confederal: el pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies, amb la participació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Maria Rodríguez, historiadora, i Juan Manuel Tapia, responsable de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya. Presentarà Gonzalo Plata, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, el Maresme i Osona.

En el marc d’aquest acte es farà una nova assemblea sobre la situació política, social i laboral a Catalunya.