« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona: Ser o no ser Charlie: un abans i un després per al dret a la Informació?

Taula rodona: Ser o no ser Charlie: un abans i un després per al dret a la Informació?

Dia i hora: 11 de febrer de 2015 a les 18.30 h.
Lloc:  Sala d’actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Rambla Catalunya, 10 Barcelona.
Organitza: Xarxa Ciutadana pel Dret a la Informació i la Comunicació (XDIC), Universitat Oberta de Catalunya i l’Associació de Professionals de la Il·lustració a Catalunya.
Modera: Anna Clua, professora de la Universitat Obert de Catalunya
Ponents:
• Carlos Zeller, professor de periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona
• Dardo Gómez, secretari d’organització de la Federació de Sindicats de Periodistes
• Miquel Gallardo, president de l’l’Associació de Professionals de la Il·lustració a Catalunya.

Cal confirmar assistència a l’adreça de correu electrònic dretalainformacio@gmail.com