• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula rodona “Discriminació laboral i orientació sexual”

El proper dia 2 de juliol, a les 7 de la tarda, a la Sala d’Actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana 16, planta baixa), celebrarem la taula rodona DISCRIMINACIÓ LABORAL I ORIENTACIÓ SEXUAL.

Al voltant del Dia de l’Orgull LGBT, a CCOO del Barcelonès volem parlar dels prejudicis en el lloc de treball a causa de l’orientació sexual i de com treballar sindicalment per trencar-los.

Intervindran Pedro Saez, Delegat de CCOO de la Federació de Comerç i Hostaleria i Jordi Valls, Director del Pla Municipal de Barcelona pel col•lectiu lesbià, gai, bisexual i transsexual.

Per completar el debat, projectarem el reportatge “Ignorància, diversitat i amor” (Suècia 2005).

Per a més informació podeu dirigir-vos a Laura Rafart Virgili, Secretaria de Drets de Ciutadania, Dona i Polítiques d’Igualtat de CCOO Barcelonès. Podeu Veure la invitació en format PDF.